přeskočit na hlavní obsah

Agenti

O článku

  • Aktualizováno
  • Autor
    Alena Picková

Kategorie

prostor: tělocvična

pomůcky: mapy A-F, 9 kuželů

doba trvání: 10 minut

průběh hry:

  • všichni běžci se sejdou u startovního kuželu uprostřed tělocvičny
  • každý dostane náhodně jednu mapu a schová palcem trať, která je umístěna v pravém dolním rohu tak, aby nikdo neviděl, kterou trať má jiný běžec
  • určí se pomyslný severe tělocvičny – na delší straně, aby si všichnizorientovali mapu stejným směrem podle šipky, která je umístěna na mapkách
  • na startovní povel všichni najednou vystartují oběhnout svoji trať až do cíle, který je shodný se startem
  • cestou sledují ostatní běžce a snaží se najít toho, který má shodnou variantu trati
  • v cíli mají za úkol vytvořit skupinky podle toho, s kým měli společnou trať
  • trenér poté provede kontrolu: postupně vyzývá, aby se přihlásili ti, co běželi trať A, trať B... trať F
  • vítězí ti, kterým se podařilo najít agenta se stejnou mapou

 

Přílohy