přeskočit na hlavní obsah

Superpíchač s posilováním

Autoři
Jana Kubátová
Kristýna Skyvová

Kategorie

Pomůcky: SI krabičky (8 kontrol, start, cíl, nulování, vyčítací krabička), SI-Droid v telefonu, vytištěné (zalaminované) kartičky s tratěmi A,B,C,D, plakáty s posilováním, A,B,C,D,

Čas: 30 minut

Prostor: tělocvična, hřiště, louka, les

Pravidla: Kontroly rozestavíme dle plánku do obdélníkové tvaru (délku hrany volíme dle požadované náročnosti, lze běhat na fotbalovém hřišti i malé tělocvičně).

Na stěnu/zem/strom umístíme plakáty se sérií posilovacích cviků A/B/C/D. Každá série je složená ze 4 jiných cviků po cca 10 opakováních (plank s počítáním do sta, kliky na lavičce, TRX, kliky, výskoky, crawling ...).

Hráč si samostatně odebere mapku, vynuluje a odstartuje. Co nejrychleji oběhne vybranou trať (například B), vyčte si u trenéra a jde odcvičit sérii navazující na vybranou trať (sérii B). Nejmladší mohou oběhnout všechny tratě, výkonnější 5 tratí (jednu půjdou 2x) a nejvýkonější 6 tratí (+ 6 posilovacích sérií). Na konci můžeme vyhlásit výsledky superpíchače. Při posilování (a vyčítání čípů do telefonu) najdete čas i na korekci cviků. 

Vhodné také pro výkonnostně velmi různorodou skupinu. Vyzkoušeno i na dospělých eliťácích – tratě běhají naplno, jsou motivací k poražení pro ostatní.

Přílohy